Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2015 10:26 - Дай път, дай път! Бъдещето иде!
Автор: metaphor Категория: Други   
Прочетен: 2132 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2015 10:33


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kZ0Be0lHKoM

тази… чиния, може да възпроизвежда вкуса на всяко нещо, което пожелаем. Само трябва да си лепнем лепенката на челото и няма да усетиш как набиваш кисело зеле докато си мислиш за хайвер.

Добре де, ама някак си нещата не знам дали са предвидени за такова нещо като нас, балканските държави или по-точно България. Българина яде  от три до пет пъти на ден, като четири от тези пет пъти са на крак извън домовете си. А улиците ни са пълни със съответните заведения, които си обичаме да си хапваме стабилно, някак си не ми се връзва гледката, гладни за здраве всички да се мотаме с чинии по улиците и да ‘апваме полезно.

"Извинявай, ама това нещо в микровълнова може ли да се ползва?"

"А с рецепта от личната ли е?"

Пък вкъщи не си отива да хвърляш подобно скъпо нещо по мъжа си/жена си (огради вярното с кръгче), защото две такива чинии най-вероятно ще са на цената на едно далеч,далеч по-стабилно бракоразводно дело.

Не, мерси. Ще си ядем супата от металните чинийки, а кебапчетата и кюфтетата ги предпочитам както всеки българин. В тарелка и с питка.

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3vJYGoSW_jk

НИ-КО-ГА. НИКОГА.

Знаеш ли защо? Не, не остави цената настрана.

Въпроса  тук е… Къде? Къде ще сложиш това нещо в твоята кухня? Виждали ли са тези дизайнери българска кухня?  Не. Явно не.

Сцената за това как някой си купува подобно нещо, закача го за мазният абсорбатор над печката и  след две седмици то пада от спластената мазнина по него, някак си не ми излиза от главата. Плюс това, къде ти в тая гарсониера ще търчат хлапетата да ловят риба? Ами ако избяга през терасата? А съседа отдолу съгласен ли е да си купиш подобно нещо? Я му виж лампата как се клати като тичат децата!

Не,не. Остави.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ITbeWXNhHCM

ще се опитам да пресъздам мислите ви в момента…

„аз просто ще си купя нова кърпа”.

Успях ли?

Ми… Ми… да бе, да! За какво ни е това? Защо? Да ми чисти кърпата? Боже, какви кърпи съм виждал!

Такива кърпи има по тоя свят! Пет такива джунджурии ще трябва две седмици да го чагъртат, за да възвърнат предишния си вид.

 

https://www.youtube.com/watch?v=26KEnPWD5kk

Добре де …

Представете си следните сцени:

1.Лети си това нещо из квартал Люлин (примерно), лети си и изведнъж…!

Десет минути след това се намираш под въпросната „медуза” с телефон в ръка и набираш пожарната, да дойдат да го смъкнат проклетото нещо от кабела, в който се е оплел, а съседите от  блока те гледат на кръв през пердетата си, защото интернета им е спрял и ти си най-вероятната причина за това.

„медузите” – бич за интернет компаниите!

2. Намираме се във вас, огледай се. Най-вероятно си в панелка, най-вероятно имаш минимум два полилея (и една котка). Оставям останалото на въображението ти.

3. Ако имаш котка – ще ме разбереш. Ако броя на котките надвишава две – съжалявам.

4. Нямаш котка, но имаш навика лятото да си оставяш прозорците и вратите на балкона отворени. Седиш си в хола и гледаш телевизия, а това нещо тактично се изнася от апартамента ти през терасата.

5. Гълъби. Много, много гълъби. Няма нищо по-досадно от тях, а сцената как търкаш курешки и разни мушици от машинката, е ужасна.

6. Съседите. Да, тези дето имат въздушна пушка и обичат да пият. Разбра ли ме?

7. Най-простият факт, че това е една прекрасна мишена. Аз ако съм, взимам си една прашка и почвам да тероризирам съседските „медузи”. Просто, защото мога.

 8. Недай си боже, да се оплете по жицата на някой тролей или трамвай… дори не ми се мисли за задръстването, което ще причини.

Хубава е идеята, ще е яко да се намерят пари за около двеста такива да ги разпръснат из всеки „еко той” (тоалетните из градинките, които са задължително допълнение към букета от миризми, които София предлага).

 

https://www.youtube.com/watch?v=vSQWhjMGI7k

ДА БЕ, ДА!

Не става! Не, т’ва не върви тук.

Първо, в банята не мога го сложа това нещо, защото имам бойлер и още не съм махнал лирата от преди 20 години. На другата стена имам коша за пране и кърпите, а пък третата стена ми е мивката с огледалото.

Май имам някъде място под самата мивка, ама там котката сере…

Плюс това, тея дрехи не са маркови.

А и ако почна да рециклирам бутилки, няма в какво да си сипвам пелин зимата. Тц, не. Дай следващото.

https://www.youtube.com/watch?v=yhUN--MbdWg

Това хек ли е? Искам да го ритна!

Ако искам свеж въздух - ей го е! Дал съм седемстотин лева за дограма миналата година – ще си я ползвам като отворя прозореца! Ама ха!

Плюс това се виждам след седмица да се питам „къде го забутах т’ва топчестото?”

Никакъв шанс да си легна да спя с него, ще го намеря на сутринта някъде из завивките, сигурно може и да го изпера без да искам. Ами ако се счупи? Кой поправя тези неща? КЪДЕ, питам аз, трябва да отида, за да ми оправят „топчето за въздух”?

А и да му сменям батериите всеки път, тц.

Отказвам се от бъдещето.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaphor
Категория: Други
Прочетен: 554092
Постинги: 278
Коментари: 145
Гласове: 559
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930