Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2014 22:55 - Кафе, облаци и парцали
Автор: metaphor Категория: Други   
Прочетен: 1703 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.03.2014 22:58


 Откакто душата е поставена ритуално в човека, тя има нужда от храна и грижи. От напътствия и смисъл в съществуването й. Остане ли сама обаче ...

 

Започва да се лута. Също като тази. Една, която без цел се движи и блуждае из света,поне преди обикаляше всякакви места наум. Сега стои вързана с канап за парче бетон в едно страшно предградие, заобиколено от пришълци.

Там последно я остави тя, вързана в нейното кафяво канапче, което извади сякаш от нищото. А наоколо небето се сгъстява като дъното на кафеварка, трупа един върху друг облаци от самоизпепеляващ дъжд и във въздуха се процежда мирис на изгоряло.

Сама, изгаряща в бетонен ад, без приемник, без спътник. Неспособна да се откъсне от връвчцата, обгорена по крайчетата й тя протяга ръка, посяга просешката към живота. Все още се опитва да достигне небето, все още, като балон пълен с хелий, който бавно издиша и чака момента, в който ще падне на земята. И някъде там, сред джунглата от коприна, обхващата света, се крие тя избледняла и износена като асансьорен бутон, любовта, свита в семенце потопено в памук и вода. Удря с юмручета и драска с нокти по обивката на кората, която я огражда. Вика ме, чака ме, търси ме.

А аз съм парцал, захвърлен, употребен.Гнусен немърливец, никому потребен, като свещник под водата. Презирам се за това, което съм, за това, което мога да бъда и не съм, а съм това, което не искам. Заради теб и твоето канапче, заради теб и облаците дойдоха. Заради теб, се научих да не усещам.

А от това, най-много ме боли.

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaphor
Категория: Други
Прочетен: 556247
Постинги: 278
Коментари: 145
Гласове: 559
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930