Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2011 20:40 - Кашони
Автор: metaphor Категория: Други   
Прочетен: 661 Коментари: 0 Гласове:
0



Някой бе изхвърлил кашон между две кофи.. беше.. правоъгълен и  доста големичък, но това не е от съществена важност, по-важното е, че ..  между две кофи,които взаимно едвам се понасяха, подпрян на едната, а вятъра го подмяташе ту към едната кофа , ту към другата. Добре, но те не знаеха това и си мислиха,че имат ръце, а тогава вече, започна спора.

-          Дай си ми го – каза едната кофа ( нека да я наречем кофа Едно за по-лесно ).

-          Бе тая па! Виж се каква си – фръцна се другата – за какво ти е на теб?

Вятъра духна към кофа Две и кашона се наклони.

-          Виде ли бе – кофа Две ако можеше, щеше да се усмихне.

-          Ох.. притрябвал ми е така или иначе. В мен имам толкова неща, пък ти по цял ден стоиш празна.ХА!

-          Господи, как те търпя не знам! Толкова време такава завист да таиш!

Вятъра смени отново посоката си и кашончето се наклони в отново при Едно.

-          Затова кашона остава при мен, точка! – един човек мина и хвърли обелка в Едно – ха, видя ли това?

-          Кое бе? – Две блееше на някъде – А! Кашона ми! Дай ми го крадла такава!

-          Как крадла? Ти сама се разсея и го изпусна.

-          Не е вярно, ти ми го дръпна!

Отново повя лек ветрец и кашона се надигна, залитна към Две, но спря посредата между двете кофи.

-          А!

-          А!

-          И … сега на кого е? – попита Две.

-          Ами … ще изчакаме и ще видим.

Слънцето залезе, вятъра стихна, а кашончето стоеше непоклатимо до тях.

-          Абе, последно  на кого е ? – Две много искаше да разбере дали най-накрая се полага на нея.

-          Утре ще видим, нали не бързаш за някъде?

-          А .. не, глупости, питам просто..

И двете затвориха за миг очи, на сутринта се събудиха свежи изчистени.

-          Няма го!

-          Ограбили са ни !!! – възкликна Едно.

Две постоя малко така и изведнъж рече същисана.

-          Трябва да се оплачем!

-          На кого ?

-          Ами .. ще почакаме някоя патрулка.

-          Добре – съгласи се Едно и двете зачакаха, но не след дълго две рече.

-          Все пак.. май беше мой…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaphor
Категория: Други
Прочетен: 556216
Постинги: 278
Коментари: 145
Гласове: 559
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930